Jezelf op de kaart zetten: tussen half werk en overkill

Je hebt nog een paar dagen de kans om te helpen deze droom waar te maken😉

Ready2Amaze!

Over de ervaringen van week #1 van de crowdfunding van NEW HORIZONS op Voor de Kunst – en wat ik daarvan heb geleerd.

Boswandeling in Svindal - NO, juni 2007 Boswandeling in Svindal – NO, juni 2007

Erop of eronder
Ik ben vooral moe. Van het de hele week horizons posten met steeds weer een ander verhaal of boodschap erbij. En ik ben niet de enige. Vrienden hebben mn updates fanatiek gedeeld maar voor hun eigen rust daarna even uitgezet. Alles echoode vrolijk in het rond maar wel vooral bij mensen die NEW HORIZONS al kenden. Ten koste van de rust en ruimte die ik nu juist zo fijn overdraagbaar wil maken met mijn boek.

Qua kabaalschoppen was week 1 geslaagd. Het is (heel) veel mensen duidelijk dat NEW HORIZONS een stadium heeft bereikt

View original post 822 woorden meer

Geef een reactie

